![]() | pedagogija i didaktika |








pedagogija i didaktika ISBN:978-953-212-495-8 broj stranica: 176 format: 200 × 270 mm meki uvez objavljeno: listopada 2025. | Vesnica Mlinarević – Višnja Vekić-Kljaić Perspektive suvremenog kurikuluma ranoga i predškolskog odgoja i obrazovanja
U knjizi se elaboriraju odrednice strukture i sadržaja kurikuluma ranoga i predškolskog odgoja i obrazovanja, s posebnim naglaskom na ulogu odgojitelja, važnost njegova inicijalnog obrazovanja, a i cjeloživotnog učenja i profesionalnog razvoja. Suvremena uloga odgojitelja orijentirana je na djetetovo stvaranje optimalnoga predškolskog angažmana i ozračja. U knjizi se daje i detaljan prikaz razlike između tradicionalnog i suvremenog pristupa odgojitelja u kreiranju kurikuluma. Suvremeni odgojitelj orijentiran je na posebnosti svakoga pojedinoga djeteta, njegov razvoj, osposobljavanje za samostalno učenje i razvijanje specifičnih interesa. (prof. dr. sc. Smiljana Zrilić) Knjiga zasigurno pruža značajnu stručnu podršku praktičarima i studentima nastavničkih fakulteta kako u pogledu osvještavanja o značaju i odgovornosti odgajateljske profesije tako i promišljanju o suvremenim spoznajama i trendovima koje ih stavljaju u nove profesionalne izazove i zahtjeve na putu stvaranja „vrtića po mjeri djeteta“. (izv. prof. dr. sc. Jasmina Bećirović-Karabegović) S obzirom na to da na prostorima regije nemamo dovoljno znanstvene i/ili stručne literature koja jasno targetira pitanja koncipiranja savremenog predškolskog kurikuluma, te da su nama dostupni izvori uglavnom prijevodi stranih autora – cijenim da ova knjiga ima doista veliki znanstveni i stručni značaj, ne samo u okvirima Republike Hrvatske, već i izvan nje. (prof. dr. sc. Saša Milić)
|