pedagogija i didaktika |
pedagogija i didaktika | Inga Seme-Stojnović – Tijana Vidović Djeca – čuvari djedovine Model vrtića s hrvatskim identitetom i njegovanjem interkulturalnosti “Do sada nismo naišli na cjelovit program vrtića s identitetom zemlje u kojoj je dijete rođeno, temeljen na baštini i ljudskim vrijednostima, uz njegovanje interkulturalnosti.” Ta rečenica oslikava temu ovoga priručnika, naime, uputiti one koji rade s djecom predškolske (vrtićke) dobi kako u ranom razvoju odgajati, osigurati djeci iskustvo poštivanja ljudi različitih kultura i zemalja, prihvaćanja različitosti, a ujedno i učiniti ih ponosnim na vlastito nasljeđe. Radi se o priručniku usmjerenom na ‘pounutrenje’ najviših ljudskih vrijednosti i razvoj socijalne kompetencije djece. Kroz primjer rada u nekoliko naših vrtića autorice pokazuju kako se u vrtiću s hrvatskim identitetom može u djece razvijati identitet, samosvijest i samopouzdanje. Priručnik je opremljen brojnim fotografijama koje ilustriraju izlaganje.
|